dinsdag 25 september 2012

Hal-project bij IPPYS thuis

Van rommelig naar gezellig en opgeruimd

Hoe krijg je een kleine hal met jassen, schoenen, bodywarmers, sjaals,
regenlaarzen tassen ect. van 4 gezinsleden netjes geordend en opgeruimd?
Dat is een hele uitdaging.


Geïnspireerd door de fijne hal producten van Serholt ging ik aan de slag met
een idee (zie afbeelding hieronder). Meer spullen in bakken en om alle ruimte

te benutten ook meer werken met opbergbakken aan de muur!

Ik kocht een fijne halbank en nieuwe kapstok van Serholt en maakte een plan
van aanpak (manlief mag weer eens zijn handen uit zijn mouwen steken:-). Want
ik ben van de ideeën maar niet van de uitvoering.


Wat moet er allemaal gebeuren?
* muren opnieuw sauzen en gaten van de oude kapstok dichtmaken
* magneet- en krijtverf op de meterkast (dat is lekker handig om alle -niet te vergeten
  dingen- op te schrijven en te plakken)

* een nieuw halbankje voor de kinderen met opbergbakken voor schoenen en
  wanten, dassen en shawls!

* een nieuwe plek voor de nieuwe lamp, die echt niet meer midden in de ruimte past
  maar mooi ergens aan de zijkant komt te hangen.


Gisteren is het halbankje binnengekomen. Die moet nog in elkaar worden gezet.
Dat is alvast een eerste stap. De kapstok komt wat later uit Zweden want die kon
nog niet mee met de levering.


Het eindresultaat? Ik hoop fantastisch! Maar nu eerst maar eens mijn man
lief aankijken voor al het werk dat moet worden verzet.


WORDT VERVOLGD!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten